Witalni to firma doradczo-szkoleniowa, która działa na rynku od 2002 roku. Firma prowadzi szkolenia biznesowe dla firm i instytucji, usługi doradcze w zakresie restrukturyzacji i optymalizacji procesów biznesowych oraz wsparcie rozwojowe dla osób indywidualnych. Misją Witalnych jest przekazywanie wiedzy w przystępny oraz inspirujący sposób. W skład zespołu wchodzą trenerzy specjalizujący się w dziedzinach takich jak: sprzedaż, negocjacje, zarządzanie, umiejętności interpersonalne czy komunikacja. Oferta dotyczy zarówno zajęć grupowych (dla firm) oraz indywidualnych, na wielu płaszczyznach biznesowych.
Celem kursu dla początkujących menedżerów jest wyposażenie uczestników w umiejętności, które pozwolą im zbudować wiarygodny wizerunek szefa na nowo objętym stanowisku.
Celem szkolenia z zarządzania ludźmi jest wypracowanie wśród uczestników własnego stylu zarządzania oraz wzmocnienie i rozwój kluczowych umiejętności menedżerskich. Program to zbiór najważniejszych kompetencji, których opanowanie zapewnia sukces w zarządzaniu.
Celem szkolenia z zarządzania zespołem jest wyposażenie uczestników w umiejętności potrzebne do budowania, kierowania i organizacji efektywnego zespołu.
Szkolenie pozwoli zdobyć, poszerzyć i usystematyzować wiedzę w zakresie zatrudniania, opodatkowania i ubezpieczania cudzoziemców w Polsce, zgodnie z najnowszymi przepisami.
Szkolenie z technik sprzedaży ma na celu rozwój kluczowych umiejętności handlowych w relacjach b2b. Warsztat umożliwi początkującym przedstawicielom handlowym łatwiej odnaleźć się w nowej roli, natomiast doświadczeni handlowcy uporządkują swoją wiedzę i wzbogacą umiejętności o nowe narzędzia socjotechniczne.
Uczestnicy tego warsztatu dowiedzą się jak planować, wykorzystać nowoczesne metody, czy dobierać przydatne aplikacje, tak by optymalizować czas zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym.
Warsztat asertywności to intensywny trening, w trakcie którego szczególną uwagę przykładamy do poprawy zdolności wyrażania własnych potrzeb głownie w obszarze zawodowym, nie pomijając jednak aspektu życia prywatnego.
Szkolenie dedykowane jest osobom na co dzień pracującym z klientem, które chcą skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach. Trening pozwoli na podniesienie umiejętności wyrażania empatycznych komunikatów oraz zachowań w relacjach z klientem, tak aby kreować profesjonalizm całej organizacji.
Dodaj komentarz