Akademia Marketingu ATRIUM to firma szkoleniowa, organizująca kursy i szkolenia biznesowe na najwyższym poziomie, podążając za aktualnymi trendami w dziedzinie marketingu i reklamy. Firma dzieli się aktualną wiedzą i doświadczeniem biznesowym w zgodzie z wyznawanym motto: „To Twój rozwój zawodowy – pobudza nasz rozwój”. Akademia Marketingu ATRIUM dążymy do wysokiej jakości poziomu merytorycznego trenerów, odpowiedniego komfortu szkoleń oraz obsługi klienta. Świadczy o tym posiadany Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością Nr 95/2018 w zakresie: szkolenia, coaching. ISO 9001:2015-10. Jest to potwierdzenie jakości szkoleń oraz profesjonalnej obsługi akceptowane i rozpoznawane na całym świecie. Firma zapewnia klientom usługi dające możliwość wzrostu i realizacji ciekawych projektów biznesowych, przynoszących realne cele biznesowe i zawodowe. Po ukończeniu szkolenia wszyscy uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Marketingu Atrium.
Szkolenie składa się z pięciu bloków: Nowa sprzedaż / sprzedaż odwrócona – dynamiczna zmiana wymagań klientów; Symulacyjna gra strategiczna STRATEGIC SALES; Podsumowanie i przegląd wyników gry STRATEGIC SALES; Plany i strategie sprzedażowe w praktyce; Profesjonalne zarządzanie projektami sprzedażowymi – PRINCE2, PMI i Agile
Zarządzanie doświadczeniem klientów polega na takim kształtowaniem procesów w firmie, aby na każdym etapie zakupowym i przez cały okres nawiązanych relacji, wszystkie kontakty z firmą zapewniały klientowi maksimum satysfakcji i wyróżniały się na tle konkurencji.
Szkolenie adresowane jest do pracowników działu eksportu oraz marketingu, w tym dla osób zajmujących się pozyskiwaniem kontrahentów z zagranicy lub lokowaniem produktów na rynkach zagranicznych.
Szkolenie z zakresu zarządzania produktem oraz wprowadzania nowego produktu na rynek. Kurs trwa 2 dni i podzielony jest na 7 bloków tematycznych dotyczących innowcji w biznesie.
Warsztaty są przeznaczone dla wszystkich zajmujących się redagowaniem serwisów internetowych, a zwłaszcza działów Public Relations, Marketingu, HR; menedżerów i specjalistów związanych z e-marketingiem, jak również agencji odpowiedzialnych za aktualizację projektów internetowych swoich klientów.
Szkolenie porusza następujące zagadnienia: Jak mówić, żeby nas słuchano?; Jak "sprzedać" siebie i temat?; Jak radzić sobie z tremą i stresem?; Jak przyciągać uwagę i skupić uczestników?; Jak przygotować „dobrą” prezentację?; Jak prowadzić prezentację, aby była zrozumiała i atrakcyjna?
Szkolenie z zakresu marektingu internetowego ze szczególnym uwzględnieniem promocji i reklamy w firmy w Internecie. Kurs trwa 2 dni i podzielony jest na 10 bloków tematycznych dotyczących marketingu online.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. Uczestnicy skupiają się najpierw na zdefiniowaniu problemu do rozwiązania, a następnie na dobraniu odpowiedniego narzędzia i umiejętnym jego zastosowaniu.
Szkolenia dla firm zamknięte organizowane są w siedzibie firmy klienta w dowolnym miejscu w całej Polsce lub w sali wynajętej na życzenie klienta. Minimalna grupa podczas szkolenia zamkniętego to 6 osób. Termin, miejsce, program oraz cenę szkolenia zamkniętego uzgadniamy z każdym klientem indywidualnie.
Paweł
17 maja 2019 o 07:24Gorąco polecam szkolenie z Marketingu Internetowego prowadzone w Atrium. Idealny kurs dla wszystkich, którzy chcą uporządkować swoją wiedzę i wznieść biznes o poziom wyżej.
Pomocna opinia