Zaloguj się

Centralny Dom Technologii Biznes, IT

ul Krucza 50, Warszawa

Centralny Dom Technologii to pierwsza w Polsce przestrzeń oferująca interdyscyplinarne zajęcia edukacyjne w metodologii STEAM dla dzieci, młodzieży, osób dorosłych i starszych, a także miejsce, w którym biznes spotyka się z nowymi technologiami. Edukacja w nurcie STEAM zakłada duże zaangażowanie uczącego się w proces kształcenia. Uczestnicy sami szukają odpowiedzi na pytania i tworzą narzędzia potrzebne do ich uzyskania, a nauczyciel staje się jego mentorem i wsparciem na tej drodze. STEAM to innowacyjne spojrzenie na edukację, rozwijające umiejętności krytycznego i projektowego myślenia, dociekania i analizowania, a także współpracy i kreatywności. Centralny Dom Technologii realizowany jest przez Fundację Polskiego Funduszu Rozwoju w partnerstwie operacyjnym z polską spółką technologiczną Daftcode oraz konsorcjum merytorycznym, w skład którego wchodzą: startup edukacyjno-technologiczny Skriware, szkoła programowania Kids Code Fun oraz Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog.

Kursy

Oferta

Kursy dla dzieci i młodzieży

  • Internet kreatywnie

    Głównym celem zajęć jest wprowadzenie uczestników w świat technologii, które wspomagają pracę twórczą. W trakcie kursu omówione zostaną takie narzędzia, jak Instagram, YouTube, Canva czy LinkedIn. Poprzez angażujące zadania uczestnicy uwolnią swoją kreatywność i poznają siłę technologii w tworzeniu treści.

    Szczegóły

  • Programowanie i robotyka

    Uczestnicy poznają język Scratch i uczą się programować roboty. Przyswajają pojęcia dotyczące robotów i robotyki. Tworzą proste algorytmy, projektują i programują rzeźby kinetyczne. Warsztaty łączą elementy elektroniki, programowania robotyki i kreatywnego projektowania.

    Szczegóły

  • Druk 3D i modelowanie

    Zadaniem uczestników będzie stworzenie obiektu (w zależności od grupy wiekowej: schronienia dla zwierząt, gry planszowej lub karcianej itp.). Zajęcia przeprowadzą od etapów badania potrzeb przez projektowanie techniczne aż po produkcję prototypu rozwiązania.

    Szczegóły

Kursy dla dorosłych

  • Cyfrowi debiutanci

    Podczas cyklu 10 spotkań uczestnicy poznają podstawy używania smartfona z dostępem do Internetu. Dowiedzą się, w jaki sposób skonfigurować urządzenie pod swoje potrzeby, jak instalować aplikacje i z nich korzystać, poznają zasady bezpiecznego poruszania się po Internecie i nauczą się, jak korzystać z zasobów sieciowych.

    Szczegóły

  • Internet kreatywnie

    Głównym celem zajęć jest wprowadzenie uczestników w świat technologii, które wspomagają pracę twórczą. W trakcie kursu omówione zostaną takie narzędzia, jak Instagram, YouTube, Canva czy LinkedIn. Poprzez angażujące zadania uczestnicy uwolnią swoją kreatywność i poznają siłę technologii w tworzeniu treści.

    Szczegóły

  • Programowanie i robotyka

    Uczestnicy uczą się konstruować i programować roboty. Przyswajają pojęcia dotyczące robotów i robotyki. Tworzą proste algorytmy, projektują i programują rzeźby kinetyczne. Warsztaty łączą elementy elektroniki, programowania robotyki i kreatywnego projektowania.

    Szczegóły

  • Druk 3D i modelowanie

    Zadaniem uczestników będzie stworzenie obiektu (w zależności od grupy wiekowej: schronienia dla zwierząt, gry planszowej lub karcianej itp.). Zajęcia przeprowadzą od etapów badania potrzeb przez projektowanie techniczne aż po produkcję prototypu rozwiązania.

    Szczegóły

Lokalizacja

Dodaj opinię

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Ogólna ocena